Portada ::: ::: Social
Confederación General del Trabajo (CGT) - www.cgt.org.es – www.rojoynegro.infowww.memorialibertaria.orgwww.cgtchiapas.org

Ciclo de debates y exposiciones "Crisis, Revuelta y Revolución"

En Sant Boi i en Cornellà (Baix Llobregat), del 17 de octubre al 2 de diciembre

Ciclo centrado en la revuelta popular de 1909 en Barcelona, la revolución libertaria de 1936 y la respuesta que puede y debe dar el movimiento libertario a la crisis actual.

Federació Comarcal CGT Baix Llobregat
mercredi 14 octobre 2009

Constará de 7 debates y 4 exposiciones y cuenta con la participación de la CGT, el Colectivo Libertario de Sant Boi, Ecologistas en Acción, el grupo Crisi ?Podem ! y el Col·lectiu de l’Ateneu Santboià. Podéis consultar o descargar el cartel-convocatoria del ciclo.

Convocatoria :

"Crisi, revolta i revolució" : cicle de debats i exposicions al Baix Llobregat

Organitzat per la CGT del Baix Llobregat i el Col·lectiu Llibertari de Sant Boi entre el 17 d’octubre i el 2 de desembre

Tota crisi econòmica de gravetat comporta una explosió social. On ens condueïx la crisi actual ? A una revolta o a una revolució ?

Cicle de conferències-debat sobre la revolta de 1909 a Barcelona, la revolució llibertària de 1936 i l’actual crisi econòmica, organitzat pel col·lectiu Llibertari de Sant Boi i la Federació Comarcal del Baix Llobregat de la CGT.

JPG - 914.9 ko
Cartel Ciclo en castellano

>>> La revolta de 1909 a Barcelona

- Exposicions "Els fets de 1909 i l’afusellament de Ferrer i Guàrdia" i “Francesc Ferrer i Guàrdia i l’Escola Moderna”, a Cal Ninyo (Carrer Major 43, Sant Boi de Llobregat), del 17 d’octubre al 7 de novembre :

- 21 d’octubre a les 18.30h. Conferència "La Pedagogia Llibertària" a càrrec de Just Casas, a Cal Ninyo, Sant Boi.

- 28 d’octubre a les 19.30h. Conferència "La Setmana Tràgica" a càrrec de Dolors Marín, a Cal Ninyo, Sant Boi.

>>> La revolució llibertària de 1936.

- Exposició a la seu de la CGT (Carretera d’Esplugues 46, Cornellà de Llobregat ), del 10 al 28 de novembre : "Les col·lectivitzacions d’empreses el 1936"

- 11 de novembre a les 18.30h. Conferència "Les col·lectivitzacions a Catalunya" a càrrec de Rafael Iniesta, a la CGT de Cornellà.

- 18 de novembre a les 18.30h. Conferència "Durruti i la revolució social" a càrrec de Miquel Amorós, a la CGT de Cornellà.

- 25 de novembre a les 18.30h. Conferència. "Els fets de maig de 1937" a càrrec de Ferran Aisa, a la CGT de Cornellà.

>>> Enfront de la crisi actual

- 2 de desembre a les 18:30h. Debat obert a la seu de la CGT (Carretera d’Esplugues 46, Cornellà de Llobregat). Davant la crisi del liberalisme, és viable la reforma del capitalisme ? és necessària la revolució social ? El moviment llibertari té resposta a la crisi ?

Organitzen : Federació Comarcal Baix Llobregat de la CGT i Col·lectiu Llibertari de Sant Boi.

Més informació a la pàgina de la FC CGT Baix Llobregat : www.enxarxa.com/CGT/

JPG - 107.9 ko

A més d’aquestes activitats, cal esmentar una altra activitat organitzada a Sant Boi de Llobregat, en el local de l’Ateneu Santboià, situat a l’Avinguda Marià Girona 2.

- 31 de octubre, a les 12 h. debat sobre "La crisi i el decreixement", actuaran de ponents membres d’Ecologistes en Acció, CGT i Crisi ?Podem !

Aquest debat s’emmarca en la jornada reivindicativa convocada per la Confederació General del Treball contra la crisi i per la vaga general.

A més, hi haurà l’Exposició "Utopies llibertàries"


JPG - 1.2 ko

<:info_portfolio:>

Documents joints

 

 

 

| Version imprimable de cet article Version imprimable

CGT.ORG.ES está desarrollado con SPIP spip